Crescendo Music Notation Editor

התוכנית מאפשרת לך ליצור, לשמור ולהדפיס את המוזיקה שלך קומפוזיציות.

מהימן הורדה 2.4 MB

Crescendo Music Notation Editor מספק פשוט ואינטואיטיבי דרך לעבוד עם תווי נגינה. זה מאפשר לך ליצור, לשמור ולהדפיס את המוזיקה שלך קומפוזיציות במחשב שלך.

מערך רחב של סימון בסמלים, חתימות מפתח, טקסט, הכל על צורה חופשית פריסה, נותן לך את השליטה הרבה ביותר על המוזיקה שלך הסדרים.
תכנית זו היא מושלמת עבור הלחנת שירים מקוריים, מוזיקה, עשרות פסקולים. בעזרת כלי זה, אתה יכול להקצות חד, שטוח, טבעי accidentals הערות, להוסיף טקסט כדי לציין כותרת, קצב, דינמיקה, או המילים, לגרור הערות כדי לשנות את גובה הצליל או מיקום, בחר וגרור סורגים כדי לשנות את הסדר של אמצעים, להתאים את צוות קו מיקום על-ידי הצמדת אותם בשוליים או איש צוות אחר קווים, הוספת קשרים השמצות מעבר הערות, להציג את ההיסטוריה של העבודה הושלמה, הדפסה השלמת פרויקטי מוסיקה או ריק תווי מוסיקה על ידי שעתוק.

תוכנה זו קיבלה 7 פרסים
תוכנה זו נבדקה ע"י תוכנת אנטי-וירוס ונמצאה נקייה מוירוסים. לחץ כאן כדי לראות דו"ח אנטי-וירוס.
מהימן הורדה 2.4 MB
מפרט
מפתח:
NCH Software
סוג רישיון:
תוכנה לניסיון
תגובות
Guest לפני 9 שנים

Everything is easy to use and comfortable except the following: You can't write more than one part in one staff. That's really annoying. If you improve that, the program would be perfect.

Guest לפני 10 שנים

One can change these all right, but how can he delete Time Signature and Key Signature?

Guest לפני 10 שנים

I am making a score for my jazz band, and while everything else is incredibly helpful and intuitive, including the "auto format" function to make the score appear impeccable, I cannot select a region in a single track and copy/paste it to other tracks. If I try doing that, it highlights all tracks, so it is the most counter-intuitive feature of this application. So I have to enter individual notes for every Tenor Sax track manually, rather than having the luxury of Ctrl-C and Ctrl-V.

הצעות קשורות